Bij Cleanse & Glow willen we er zeker van zijn dat de relaties met onze klanten zo goed mogelijk verlopen. Wij waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt en nemen jouw rechten dan ook heel serieus. Met de onderstaande verkoopsvoorwaarden willen we jou een duidelijk overzicht geven van jouw rechten, en soms ook plichten. Indien er iets toch niet duidelijk is, stellen we het op prijs indien je ons dit meldt.

 

Art. 1 Leveringsvoorwaarden

1.1. Wij streven er altijd naar dat onze klanten tevreden zijn met de producten, maar als je toch een bestelling wilt retourneren, helpen wij jou graag. Stuur ons gewoon een e-mail en wij zullen jou door het proces loodsen.

Houdt er wel rekening mee dat producten niet geretourneerd kunnen worden wanneer deze uit originele verpakking zijn en/of gebruikt zijn in verband met hygiëne. Daarbij moet het retourneren van producten binnen 80 dagen van ontvangst.

Houd er rekening mee dat retourkosten voor eigen rekening zijn en het gebruik van een traceerbare verzendmethode verplicht is. Retourzendingen die verloren gegaan zijn, worden niet terugbetaald.

1.2. Indien er een levertermijn is opgegeven, is deze louter indicatief. Het niet respecteren van de levertermijn kan geen aanleiding geven tot enige schadevergoeding in onze hoofde aangezien de leveringstermijnen enkel ter informatie en zonder enige verbintenis worden opgegeven.

1.3. Wij willen jou erop wijzen dat Cleanse & Glow niet verantwoordelijk is voor verlies, schade, vertragingen en diefstal door de het koerierbedrijf.

1.4. Indien de bestelde goederen niet binnen de 30 dagen na aankoop bij de klant liggen, wordt de klant er tijdig van op de hoogte gesteld en kan de bestelling kosteloos geannuleerd worden.

 

Art. 2 Betalingen & prijzenbeleid

2.1. De op de website vermelde prijzen voor de aangeboden goederen op het moment van bestelling zijn van toepassing. Cleanse & Glow behoudt zich het recht voor om de prijzen van goederen te wijzigen, in het bijzonder wanneer een wettelijke prijsbepalende factor daartoe aanleiding geeft.

2.2. Bestelde producten worden pas verzonden na bevestiging van de betaling.

2.3. Alle vermelde prijzen zijn in Euro, inclusief BTW en exclusief verzendkosten, tenzij anders vermeld. De verzendkosten zijn aangegeven op de website..

  

Art. 3 Wettelijke garantie

3.1.Cleanse & Glow garandeert dat het product in goede staat is wanneer dit aankomt en (dus) werkt. Als dat niet het geval is, heeft de klant recht op een reparatie of vervanging. De koper hoort de goederen onmiddellijk in ontvangst te nemen en na te kijken. Alle klachten betreffend de geleverde goederen dienen door de klant binnen een termijn van 5 werkdagen na de levering gemeld te worden aan Cleanse & Glow. Cleanse & Glow is tevens niet aansprakelijk voor klachten die buiten deze termijn van 5 werkdagen geformuleerd worden. Bepaalde producten hebben een extra fabrieksgarantie dat telkens duidelijk vermeld staat in de beschrijving van het product.

 

Art. 4 Privacy

4.1. De gegevens van de klant zullen niet doorgespeeld worden aan andere partijen en worden bij Cleanse & Glow enkel gebruikt voor de bestelling.

 

Art. 5 Herroepingsrecht

 5.1. De nederlandse wet laat de klant toe binnen de 14 dagen na levering van het product de verkoper te informeren dat hij/zij van de aankoop afziet. De retourkosten zijn voor rekening van de klant. De terugbetaling zal pas gebeuren wanneer wij de producten hebben ontvangen en deze ongebruikt, ongeopend, met label (indien label aanwezig), in originele verpakking en volledig zijn. Cleanse & Glow heeft 14 dagen de tijd om de terugbetaling uit te voeren na verificatie van de geretourneerde goederen.

 

Wanneer kan ik mijn pakketje verwachten?

We streven naar 3-5 werkdagen, wanneer de producten op voorraad zijn. Heb je jouw pakketje nog niet binnen na 5 werkdagen? Voel je niet bezwaard ons een berichtje te sturen. Dan kijken we het voor je na. Leveringsgegevens worden vermeld in de bevestigingsmail.

 

Art. 7 Diversen

7.1. Cleanse & Glow behoudt zich het recht om deze Algemene Voorwaarden te wijzigen.